Ana içeriğe atla

Güzelim pastalar...

Herkese Selam:)
Bugun sizlerle severek takip ettiğim bloglardan bahsetmek ve onların yaptıkları pastaları yayınlamak istedim.

1. Site: http://www.hellonaomi.com.au/ ya da http://hello-naomi.blogspot.com/

Yaptığı pastaları kalitesi kadar çektiği fotoğraf kalitesi de çok iyi. Kendisinin yaptığı pastalardan seçmece olarak sizlerle paylaşmak istedim. iyi seyirler...





























Blogun kurucusu Michelle Rea . Kendisini youtube da video ararken şans eseri buldum ve iyiki buldum çünkü videolarından çok şey öğrendim. Bana göre yine çok iyi bir pasta tasarımcısı :)
Pasta yapımının püf noktalarını öğrenmek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim. Blogundan paylaşmak istediğim birkaç pasta modeli ise aşağıda..






Yorumlar

Adsız dedi ki…
Pastaların hepsi de gerçekten şahane. Ben pastaya bayılıyorum. Arkadaşımın önerisiyle Tatbak'tan bir kere pasta aldım. O kadar lezzetliydi ki tadı damağımda kaldı. Artık Tatbak dışında bir yerden pasta almıyorum. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta