Ana içeriğe atla

Harry Potter Pastası


Harry Potter pastasını bu sefer kuzenim için hazırladım. Biraz kısıtlı bir zamanın olduğu için ancak bu kadar yapabildim ama yine de ana karakterler meydandaydı :) 
Selin 11 yaşına girdi. Kendisi kitap kurdu olduğu için bu sene Harry Potter kitaplarını okuduktan sonra Harry Potter temalı doğumgünü yapmaya karar verdi. Doğumgünü Bakü'de olduğu için ben olamasam da doğumgünü süperdi çünkü aylar önceden fikirler hazırdı. 
Bize geldikleri vakit ben de Harry Potter'lı pasta hazırlamak istedim. Pastanın dışını şeker hamursuz ve sade çikolatalı isteyen tek çocuk olarak :) çikolatanın üstüne tüm karaterleri yerleştirdim. 
Nice güzel ve sağlıklı yaşlara Selin'ime...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta