Ana içeriğe atla

YENI MODA KURABIYE VE CUPCAKELER !


Artik cupcakeler ve kurabiyelerde moda furyasi basladi :)
Yeni moda! Gercekten ! Suanda arastirdigim kadariyla Turkiye'de yapan olmadigi icin cok sevincliyim. Cunku devamli ayni seyleri gormekten, belki cok takip ettigim icin farkli birsey yapma istegi uyaniyor icimde. 
Cupcake ve kurabiyelerde farklilik yaratmak isteyenlere, farkli siparis vermek isteyenlere ozel olarak artik yapmaya baslayabilirim.

Burada renk karteleasi yok :)Cunku renk kartelasi sizin gonlunuzden gecen renklerin hepsi :)  

Minik cantalar beni o kadar etkiledi ki gelmelerini sabirsizlikla bekledim. 
Denedim ve rengarenk modellerini calistim.
 Magzasi icin yeni urun siparislerini bekleyenlerden farksizdim :)  
Magazama koymak icin heyecanlandim, bekledim ve reyonuma koydum:) 
Bir guzel de cekim gerceklestirdim :)  





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta