Ana içeriğe atla

Hamamda Kınaya ne dersiniz ?

Kına konseptini çok seviyorum bir de hamam ile ilgili olunca daha çok zevkli oldu çünkü bir ilk yapacaktım ! Dün belli olan 20 adet cupcake'i ilk önce düşündüm. Modelleri belirlemek bana kalmıştı.  İl başta tek tek yazdım. Ve sırayla yapmaya başladım. En çok kurnaları yaparken şaşırdım.. Çünkü Mermer kurnalar süper olmuştu :) (bence) Peştemalli kızlar, takunyalar, lokumluklar , kurnalar derken hamam havasaına girdim :)

 Peştemalli kızlar hamamda :)



 Kurnalar

Kurnalar

 Lokumlar

 Taknuyalar


Yorumlar

Yasemin dedi ki…
hala sayfanızla ilgileniomusunuz bilmiyorum. ama yorum yazmadan edemedim.. kurna fotoğraflarına bakarken karşılaştım bunlarla süperler :) cok eglenceliii! ellerinize saglik!
ELIF HANDE GÜRSOY dedi ki…
Yorumunuz icin cok Tesekkur ederim Yasemin hanim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta