Ana içeriğe atla

Pasta ve Cupcakelerin Lezzetleri


Bana sorarsanız çikolatanın içine girdiği herşey lezzetli oluyor. Cupcake ve pastamda
yoğun çikolatayı yemeden önce kokusuyla sonra tadıyla ne kadar yoğun ve lezzetli olduğnu anlıyorsunuz. Pastanın kreması ganajdan yapıldığı için hazırladığı andan itibaren her taraf buram buram çikolata kokmaya başlıyor. Ganajın nasıl yapıldığını bilmeyenlere kısaca bilgi: çikolata, süt kreması ve az parça tereyağından oluşuyor. Pastanın kekinde de yine aynı çikolatadan kullanılıyor. Pastanın kreması olarak tabir ettiğim ganajı pastanın her katına ve en son pastanın her tarafına sürdüğümüzü diüşünürseniz pastanın büyüklüğünü göre kullanılan çikolatayı tahmin edebilirsiniz. Neden buram buram çikolata koktuğunu da anlıyabilirsiniz. Tabi ganaj zevke göre beyaz, bitter yada sütlü çikolatadan yada karışımlarından yapılabiliniyor.

Cupcakede ise yine çikolata ilave edilmiş kekin içi ortadan boşluk açılıp ganaj konarak yapılıyor.

Kendimi bu tadı tuturma konusunda başarılı buluyorum çünkü pasta ve cupcakeleri yiyen herkes gerçekten bayılıyor. Ben de öyle (: O yüzden sipariş aldığım vakit fazladan yapıyorum ki kimsenin canı çekmesin.
Yiyen kişilerden gelen güzel övgüler ise beni aşırı motive ediyor. Kimse yoğurdum ekiş demez ama benimki hakikaten süper (: En iyi tatlarla yarışabilecek seviyede olduğumu düşünüyorum ve bu konuda bir arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Çünkü onun sayesinde bu tarifi deneyerek bulabildim. Bu da benim şansım olsun (:

Sevgiler,
Elif Hande


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta