Ana içeriğe atla

2012 İlkbahar - Yaz Modası Ayakkabılar ve Çantalar



Herkese Selam :) 

Artık 2012-13 sonbahar- kış sezonu gelse de ben yazda kaldım sanırım :) 
2012 İlkbahar- yaz sezonu tasarımcıların ürünlerini yapmaya bir ay evvelden kafaya koymuştum. Yapacaklarımı işaretledim. Aslında daha şatafatlı tasarımları da yapmak isterdim ama biraz kafa patlatmak gerekirdi :) Bu 21 tanecik kurabiyeyi yapabilmek için bile 3 gün uğraştım. Nedeni ise kalıpları olmadığı için :) Ve de hepsini kendim orantılı bir şekilde şekil vermeye çalıştığım için. 
Hepsi bir araya gelince bin tane resimlerini çektim çünkü bunları yapmak yürek ve sabır ister :) Her zaman bunu bulamayabilirim o yüzden bol bol fotoğrafladım :) 
En düzgün şekilde yapmak için uğraştım. Umarım emeğim karşılığını bulmuştur :)



























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta