Ana içeriğe atla

Takılası Kurabiem'ler




Evet bir ilk midir bu çok araştırmadım şöyle bir baktım. Evet kimse henüz yapmamıştı.

Bunun sevinciyle yengeç burçlu ve solak biri olarak güzel bir ürünü başlatmış bulunuyorum (: Bu, henüz bir prototip sayılır. Çünkü bu fikrin verdiği heyecanla hemen yapıp resimlerini çekmek istedim. Üstünde bir kaç rötüş yapacağım. Daha şık ve düzgün olacak. Takılası kurabiyelerinden birden çok çeşidini göreceksiniz çünkü 20 yıldan fazla takı yapıyorum. Takının kurabiye ile birleşmemesi anormal bir durum olurdu benim için. 
Bu fikir  aklıma geldiği zaman, çok eskiden annemlerin  bilezik şeklinde dizilmiş şekerleri aldığı aklıma geldi. Canım istediği zaman koparıp yiyordum(: Bu kurabiyeler de aynı şekilde. 
Canınız istediği zaman yiyebilirsiniz (: 
Tabi sadece bilezik ile sınırlı kalmayacağım. Değişik versiyonlarını mutlak yapacağım. 
Yeni bir ürün olduğu için hangi günler için uygun olur diye düşündüm. Tabi ilk çocukken şekerleri yediğim için çocuklar için , promosyon için, ilgi çekilmesini istenen bir kutlama için ya da kurabiyelerin unutulmamasını sağlamak istediğiniz bir kutlama için de olabilir. Sizin gönlünüzden nasıl geçerse... 

Sevgiler,
İyi haftasonları (:


 Boncuk Kurabiye

Boncuk Kurabiye

Bilezik Kurabiye

Bilezik Kurabiye


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta