Ana içeriğe atla

Anneler İçin

Canım Annem


Anneler günü (13 mayıs 2012,  pazar ) yaklaşıyorken anneler için özel cupcakeler yapmak istedim. Özellikle cupcake süslerini.. Bu cupcakeleri yaparken has çikolata ile yapılan yabancı kaynaklardan bulduğum muffin tarifini kullanıyorum. Üstüne el olarak, sütlü ve siyah çikolatadan yapılan ganaj çikolata kullandım. (Resimdeki en üstteki katman ) Farklı renkte cupcake kağıtlarını da denemek istedim. Çikolatalı kekin kağıdını hem koyu kahverengi hem de pembe kullandım. Pembeyi ilk kullanışımdan dolayı nasıl duracağı konusunda tam kestiremedim ama piştikten sonra hoşuma gitti. Demek ki farklı renkteki kağıtları da deniyebilirim :)
Süslemelere gelirsek, anneler için önemli parçaların bir arada olduğu bir kutu hazırlamak istedim. 
Örnek kutum en aşağıda.. Herkesin yaratıcılığına kalmış bir durum :)

Anne ve Çocukları

Bebek :)


Anasının Kuzusu

Anasının Kuzusu

Anasının Kuzusu









Tencere & Kaşık :)


Uğur böceği







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta