Ana içeriğe atla

Yardımcı Kaynaklarım , Kitaplarım :)


Bu gün sizlerle cupcake ve pastada yardımcı olan kaynaklarımı tanıtmak istedim. En son olarak yakın bir arkadaşım vasıtasıyla yukarıdaki Hummingbird kitabını keşfettim. İçinde güzel tarifler var. Hem de aşırı şekerli değiller çünkü aşırı şeker 1-2 ısırıkta insanı baydığını düşüyorum. Hafif tatlar her zaman ideal :) 


Wilton'ın süsleme kitapları da çok yararlı. Yukarıdaki kitap, 35 adetlik çiçek yapma setinin içinden çıktı ve tek tek her bir çiçeğin yapımını gösteriyor. Hepsi ekstra sabır ve özen gerektiriyor. Aşağıdaki kitap ise yine Wilton'ın. Birçok çeşit pastanın süsleme tekniklerini en ince detaya kadar gösteriyor. Baktıkça "aa demek bu böyle yapılıyormuş " dedim kaç defa :) Pasta ile ilgili baya bir merakımı giderdi. Pasta süsleme tekniklerini gösteren çok yararlı bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Aşağıdaki kitaplar ise merak ederek aldığım kitaplardan.. 1000 adet çikolatalı tarifleri içerenm kitap ise bir ansiklopedi gibi..  O kitabı da 2005'te almıştım ve iyi ki almışım diyorum. 1000 adet çikolata tarifi yok ama A'dan Z'ye her çeşit tatlının tarifi var. Ayrıca lezzetli tatlıların bulunduğu bir kaynak.. Zaten resimlerini görünce vurulmamanızın imkanı yok :)Tabı bununla da kalmıyor kaynaklar. Home Tv'deki cupcake savaşları programı da öğretici ve youtube'daki birbirinden farklı videolar... Artık öğrenilmeyecek konu yok gibi.. Sadece zaman, sabır ve özen lazım :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta