Ana içeriğe atla

Kına Kurabiem' leri

Kurabie denememin 5.cisinde yani 2011 Mayıs'ta yaptığım kına kurabielerini sizlerle paylaşıyorum.
Bu sefer arkadaşıma hediye yapmak istedim. Kendisine kurabie yapacağımı söyledim ve çeşitlerinden kısaca  bahsettim. O ise ne tarz süslemeler istediğini anlattı. Daha çok 3 boyutlu dolgun dudaklar istedi. Bu dudakları da 2010 da evlenen bir arkadaşım için daha önceden yapmıştım ve herkes çok beğenmişti. Hatta birkaçımız dudakları kurabieden çıkartıp kendi dudaklarına koyarak poz verdi :) Birkaç dakikalık da olsa silokan yaptırmadan dolgun ve kırmızı dudaklara sahip oldular :)

Bende kolları sıvayıp aşağıdaki kurabieleri 2 gecede hazırladım. Renk olarak pembe ve kırmızının tonlarını kullandım. Toplam 40 adet 3 boyutlu kurabieler hazırlandı. En son olarak hepsi tek tek şeffaf poşetlere konup mor parlak kurdela ile bağlandı ve kurabieler Al Jamal'de dağıtılmak üzere yola çıktı.

Kurabiem for Bachelor Party

This is my fifth experience for designing cookies which was prepared on May 2011. I wanted to give a gift to my firend. I designed 3D cookies about lips and birds. I was also made 3D cookies on Sept 2010 and these were very famous in this bachelor party. Some girls took out of 3D lips and put on their own lips. Thus they've experienced silicone lips for a while :)

I have prepared 40 cookies for this bachelor party in 2 nights. Generally I used colors of pink and red. Lastly I put each cookies into transparent package and tied with purple shinny ribbons.











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta