Ana içeriğe atla

Nişan Kurabielerim :)

Kurabieler yapmak için bir sebepte bana kısmet oldu ve kendi nişan kurabielerimi 2011 yazında yapmak nasip oldu. Yaklaşık 135 adet kurabie hazırladım. Yine hazırlıklara 1 hafta önceden başladım. Her bir yeni kurabiye deneyimi zaman ve süsleme açısından kendimi geliştirmeme neden oldu.
Nişan kurabielerine başlarken 4 model ile sınırlı kalmayı ve pembe/ beyaz / sarı tonlarını ağırlıklı kullanmayı amaçlıyordum. Fakat kır nişanına biraz renk gelsin diye düşündüğüm için kurabielerin yarısını 4 farklı modelle bitirdikten sonra her yaptığım kurabieyi farklı yapmaya ve farklı renkler kullanmaya başladım. Neticede daha güzel ve cıvıl cıvıl kurabieler ortaya çıktı :) Aşağıda sizinle birkaç modeli paylaştım.













Paketli Nişan Kurabieleri



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta