Ana içeriğe atla

Kurabiye, Cupcake ve Pasta Malzemeleri



Bazılarınızın aklından geçmiştir. Şu kurabiyeler, cupcakeler ve pastalar nasıl yapılıyordur diye..
Bütün pastai cupcake ve kurabiyeleri evde yapıyorum. Yapılan kurabiyelerin en temiz ortamda nasıl yapıldığını size sırayla anlatacağım.

Evimizde hiçbir evcil hayvan beslemediğimiz gibi evimize giren herşey yıkanmaya müsaitse öncelikle yıkanır yada silinir.
Kurabiye yapılırken temizliğe son derece dikkat ederim çünkü çok detaycı biri olduğum için birşey düzgün olmadığı vakit o gözüme batar. O yüzden baştan herşeyin  temiz, steril ve en iyi şekilde olmasına dikkat ederim.
Kullanılan malzemelere gelince hiçbir malzemede ucuza almaya uğraşayım derken tadının kötü olmasını istemem.
Yağ olarak hayatım boyunca margarin kullanmam. Sadece tereyağ. Marketlerde satılan bilindik markaların ürünlerini kullarım. Şeker hamurunu kurabiyeye yapıştırırken genellikle su yada şekerli su kullanırlar ama tadının daha güzel olduğuna inandığım için bal kullanmayı tercih ederim.

Aroma olarak genellikle vanilya kullanıyorum ama limonlunun da tadı çok güzel oluyor. Tabi ki farklı aromalar da zevklere göre kullanılmaktadır.

Şeker hamurlarını kullandığım aletler ise envayi çeşit. Yeni çıkan ve işime yarayacak malzemeleri almaya çalışıyorum.  Ama şuanda  200 adetten fazla kalıbımın olduğunu biliyorum. En son yakın arkadaşlarımdan Gülşah (kendisi İtalya aşığı ) İtalya'dan bana hediye olarak kurabiye kalıpları getirmişti. Kutunun içinden tam 100 adet kurabiye kalıbı çıktı. Tabi bunula yetinmeyip piyasada bulunan ve ihtiyacıma yarayacak çoğu malzemeye ve tabiki hayal gücüne, popüler fikirlere de sahibim.

Hepsini kullanmak ve sonucunu görmek için ayrı bir heyecan duyuyorum.

Bazen klasik, bazen ise farklı ve şaşırtıcı yenebilir tasarımlar yaparak blogumda ve facebook sayfamda (www.facebook.com//Kurabiem) sizlerle paylaşacağım.




Sipariş vermek için ya da her hangi bir konuda detaylı bilgi almak için kurabiem@yahoo.com adresime mail atabilirsiniz..

 















Sevgiler,
Kurabiem :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Yaş şekersiz bebek pastası

G HARF PASTA

E harf pasta